- Főoldal
- Információ, Letöltések
- Infó Center
- Hilti Szervíz
Hilti Szerviz
Gyors, megbízható és egyszerű
Tisztában vagyunk vele, hogy a gépek szervizelésének ügyintézése időkieséssel jár ügyfeleink számára, így amennyiben szervizelésre van szükséged, úgy futárszolgálatunk segítségével felvesszük a készüléket az általad megadott magyarországi címen, elszállítjuk ausztriai szervizünkbe, majd vissza is szállítjuk , mindezt a felvételtől számított 3 munkanapon belül, ha mégsem mi álljuk a szervizelést!* Emellett a vásárlást követően géptípustól függően 2 éven belül minden javítást a Hilti áll.**
A folyamat
Igény bejelentése
Szervizigényedet leadhatod a Hilti Online-on vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Felvétel
Az igény benyújtását követő napon futárszolgálatunk felveszi gépedet az építkezésen.
Gépjavítás onlineJavítás
A gép a szervizcenterünkbe kerül elszállításra, ahol kollégáink felmérik a sérülést, megjavítják, majd megtisztítják és ellenőrzik azt, mielőtt visszaküldjük Neked.
Kiszállítás
Miután a gépedet megjavítottuk, futárszolgálatunk az igény benyújtását követő munkanapon az általad megadott helyre szállítja. Ez a kiszállítási cím eltérhet a felvételi ponttól is!
Tudtad, hogy...
a javítási folyamat lépéseit részletesebben nyomon követheted a Hilti Online-on?
2 év költségmentes időszak
A gép vásárlásától számított 2 éven belül teljesen ingyen vállaljuk a javítást, függetlenül a sérülés okától.**
- A 2 évig tartó költségmentes időszak magában foglalja a gép felvételét, annak szervizközpontba való elszállítását, a javítást és a gép visszaküldését az adott magyarországi címre.
- A gép véletlen sérülése esetén, akár ha leesik az építkezésen
- Kiegészítőkre nem vonatkozik**
3 nap javítási idő
Átvételtől számítva 3 munkanap alatt megjavítjuk, majd visszaszállítjuk gépedet. Amennyiben ezt nem tudjuk teljesíteni, úgy a szervizelés árát átvállaljuk.*
- A költségmentes időszak után szervizdíjkorlát lép érvénybe, azaz a szervizelés díja nem haladhatja meg az aktuális, érvényben levő Szervizdíjkorlát táblázatban szereplő összeget. A szállításért külön díj kerül felszámolásra.
- A díj ellenében elvégzett javításokra újabb 3 hónap garanciát vállalunk.***
*3 nap vagy ingyen
1. munkanap: felvesszük a gépet, 2. munkanap: megjavítjuk, 3. munkanap: a javított gépet visszaszállítjuk
Javítás esetén a gép felvételétől számított 3 munkanapon belül a Hilti visszajuttatja hozzád a szervizben javított gépet, különben a javítás ingyenes!
A „3 nap vagy ingyen” szolgáltatás nem érvényes:
(1) árajánlatkérés esetén vagy abban az esetben, amikor a javítást csak árajánlatkészítéssel vállaljuk;
(2) nehézgyémánt gépek, szerszámzatok javításakor;
(3) méréstechnikai készülékek kalibrálása esetén
(4) Hilti Költségmentes ill. Szervizdíjkorlát szolgáltatásunkba nem tartozó gépek javítása
(5) 6 gép feletti javítási megrendelés esetén
(6) amennyiben a kézbesítés az átvevő hibájából meghiúsul;
(7) amennyiben a gép javítása Ausztriában nyilvántartott hivatalos munkaszüneti napra esik;
(8) vis-maior esetén
**Bizonyos gépek kivételt képezhetnek. További információért kérjük tekintsd meg az aktuális szervizdíjkorlátot tartalmazó listánkat.
A költségmenetes időszak alatt a kopóalkatrészeket, akkumulátorokat is ingyen javítjuk vagy cseréljük, ill. díjmentes a készülék biztonsági és végellenőrzése ill. érintésvédelmi vizsgálata.
A Flottamenedzsment javítási szolgáltatásból ill. vásárolt gépek esetében a költségmentes időszakból az alábbi tartozékok kizártak: oldalmarkolat, DRS-szűrő, védőfedél, Kwick-lock, szorítóanya, porfeltét DC/DG EX, vezetőkocsi, tárolódoboz, ékszíj, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, gyújtógyertya, indítótartozék, indítókötél, porszívószűrő, gégecső, csiszolótalp, talpvédő, porzsák, vízellátó, kerámiaszűrő, vákuumszivattyú szűrő, mélységütközők, közgyűrű, karima, jelölőfej, anya, dugattyú, fékezőgyűrű, csillapító, szegvezető, tár, csatlakoztatható hálózati kábel
A költségmentes (a vásárlást követő 1. vagy 2. év ill. a 3 hónapos javítási garancia) időszakban ingyenes a gépek szervizbe, illetve visszaszállítása is. Egyéb esetben összesen nettó 3.990 Ft/gép a be- és visszaszállítás költsége.
A vásárlást követő költségmentes időszak alatt nem számítunk fel javítási díjat a gép véletlen sérülése esetén sem:
(1) A vásárlást követő költségmentes időszak alatt
(2) A gép véletlen sérülése esetén, akár ha leesik az építkezésen
(3) Kivéve: nehézgyémánt gépek, 115-ös sarokcsiszolók és az 1 éves költségmentességgel rendelkező sarokcsiszolók, illetve vis maior esetén
(4) Az árajánlati folyamatról bővebb információt itt olvashatsz.
*** Véletlen sérülésből ill. nem rendeltetésszerű használatból eredő károk esetén szervizdíjkorlát szolgáltatásunk nem érvényes!
Gyakori kérdések
Mit tegyek, ha javításra van szükségem?
Több lehetőséged is van. Amellett, hogy a Hilti Online-on bejelentheted a szervizszolgáltatásunkra vonatkozó igényedet, közvetlenül is felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik készségesen segítenek Neked. Másnap a fuvarszervizünk elhozza a meghibásodott gépet.
Szükségem van az eredeti vásárlási bizonylatra?
Nem, minden Hilti gépet regisztrálunk a vásárláskor, így nem kell aggódnod emiatt.
Mennyi ideig tart a szervizelés?
3 munkanapot vesz igénybe az átvételtől számítva.
Mennyibe kerül a javítás?
A vásárlást követő első 2 évben a javítás költségeit mi álljuk. A 2 éves költségmentes időszak után minden egyes gépre árplafont alkalmazunk. Ha a szolgáltatás költségei meghaladják az előre meghatározott limitet, akkor csak az ársapka által meghatározott összeg kerül felszámításra. A fennmaradó költségeket pedig mi álljuk Számodra.*
Mit jelent, ha a 2 év költségmentes időszak lejár?
A Hilti gépekre 2 évig vonatkozik a költségmentes időszak, ezt követően szervizdíjkorlát lép életbe. A gép javítása előtt árajánlatot küldünk Neked, és amennyiben az ebben szereplő összeget elfogadod, úgy megjavítjuk a gépedet. Amennyiben nem fogadod el, gépedet visszaküldjük Hozzád ahogyan elküldted nekünk, vagy megsemmisítésre kerül*.
Regisztrálnom kell a gépemet ahhoz, hogy jogosult legyek a javítási szolgáltatásra?
Nem, minden Hilti gépet regisztrálunk vásárláskor, nem kell aggódnod emiatt.
Nyomon követhetem a szervizelés állapotát?
Természetesen igen. A Hilti Online-on nyomon követheted a következőket: gép felvéve, gép megérkezett a szervizbe, javítás alatt, a javítás befejeződött és a gép visszaküldve, végül a gép visszaérkezett.
Használhatok a felvételi címtől eltérő szállítási címet?
Igen, az országhatárokon belül bárhová kiszállítjuk a gépet.